• Κάλυψη βασικών αναγκών
• Εξέλιξη λεκτικής εκφραστικής δεξιότητας μέσω διαλόγου και ιστοριών
• Εξέλιξη αντιληπτικής και αισθητηριακής ανάπτυξης
• Εξέλιξη λεπτής και αδρής κινητικότητας
• Ενίσχυση αυτοεξυπηρέτησης
• Κοινωνικοποίηση / Συνεργασία
• Ανάληψη ρόλων στην ομάδα
• Διαχείριση προσωπικού χρόνου και δράσης
• Ανάπτυξη προγραφής και ανάγνωσης
• Προετοιμασία για την Α’ δημοτικού τόσο γνωστικά όσο και κοινωνικό-συναισθηματικά
• Πρόγραμμα πρώτης επαφής με την Αγγλική γλώσσα
• Βιωματική γνώση μέσω θεματικών ενοτήτων και τεχνολογίας/ χρήση υπολογιστή και λογισμικού
• Αισθητική καλλιέργεια μέσω των Τεχνών
• Κάλυψη βασικών αναγκών
• Εξέλιξη λεκτικής εκφραστικής και αντιληπτικής δεξιότητας μέσω διαλόγου και ιστοριών
• Εξέλιξη αισθητηριακής ανάπτυξης
• Εξέλιξη λεπτής και αδρής κινητικότητας
• Ενίσχυση αυτοεξυπηρέτησης
• Κοινωνικοποίηση / Συνεργασία
• Ανάληψη ρόλου στην ομάδα
• Βιωματική γνώση μέσω θεματικών ενοτήτων
• Αισθητική καλλιέργεια μέσω των Τεχνών
Ο διαχωρισμός όλων των τμημάτων γίνεται βάση του έτους γέννησης.
• Κάλυψη βασικών αναγκών
• Εξάσκηση λεκτικής εκφραστικής δεξιότητας
• Εξέλιξη λεπτής και αδρής κινητικότητας
• Ενίσχυση αυτοεξυπηρέτησης
• Κοινωνικοποίηση / Συνεργασία
• Εύρεση ρόλου στην ομάδα
• Βιωματική γνώση μέσω θεματικών ενοτήτων
• Αισθητική καλλιέργεια μέσω των Τεχνών
• Κάλυψη βασικών αναγκών
• Εκπαίδευση για τον έλεγχο σφικτήρων
• Αυτονομία
• Κοινωνικοποίηση
• Πρώτη επαφή με την μάθηση ως διδακτική πράξη μέσω παιχνιδιού και πολλής κίνησης
• Αδρή και λεπτή κινητικότητα
• Αισθητική καλλιέργεια μέσω των Τεχνών